martes, 9 de maio de 2017

Un recordo e París.


Desde o faro.Mirando ó mar que tantos segredos garda. Maio 2016





E se me faltara Notre Dame cando nalgunha noite pousara os meus pes con zapatiños de charol, no brilloso chan de París...
Que non me faltara.Que non me faltara...
Unha mañá.Un mencer.E un bico baixo as faldras da Torre.
Se me faltara o amor.Ese paxariño piador...
Que non me faltara a memoria.
Para lembrar cando voabamos xuntiños
un a kilómetros do outro.
Aih
Se me faltaras ti.Se me faltaras...
Que non me faltaran as tuas mans .Nin a música do teu peito.
Nin a promesa do verbo
Nin o día do teu aniversario
para que se faga carne diante
da fiestra aberta que dá ao cemiterio
Un pa de deux
Onde bailamos
Onde seguimos bailando
no aire...
Que non nos falte.Un día .Unha outra vez...
Para amarnos
Para Amarnos...







Ata cando nos voltemos a encontrar
Mon Amour
MaPA