mércores, 4 de maio de 2016

Lobos

" Posto que reina o equívoco, clarifiquemos as palabras." 
      
             ( Alain Badiou ." Un desastre escuro"
Xoves dez de decembro.Pequena Nápoli.





Crés que teño algo mellor qué facer que estar a esbardalhar contigo aquí ?
Se o teño , dimo.Porque non acho nada mellor que este fanatismo que me trae en letras.
A veces teño medo de non ter a ninguén a quen contarlle as miñas cousas, que tampouco é que lle interese a alguén , mesmo a min me resultan indiferentes e indixestas por iso as boto aquí.
A probabilidade de recibir resposta é unha ilusoria porcentaxe entre o sí que non existe na miña cabeza e o non dogma.
Fas o que queres .Mentras eu obedezo un dictado férreo de control.
Que o deixe de facer...
Comezando pola queixa ?
Claro, para ti é moi doado.
Que é o que nos diferencia ?
Que eu vivo na melancolía , e ti só te permites ese estado de consumo en doses axeitadas.
Non podes permitirte a tristeza...Tesmo dito.
Cústame pensar ordeadamente.Estou empachada de preguntas que non sei  facer...
Total...Para qué?
Gustaríame contarte algo novo sobre os meus proxectos a curto e longo prazo.
Mais perdín primeiro as ansias e logo a esperanza.
Así que o proxecto que teño entre mans agora e
ir a estomballarme ao sofá.Deixar que caia unha hora enriba.E logo nove de golpe de talonario.
Saudar con cansanzo e hipocresía e deixar que pase...
Que pase esta tua cara que non logro arrincarme.

Con Amor
MaPA